[Panel łatwych zwrotów]
Gwarancja Satysfakcji daje Ci 30 dni na dokonanie zwrotu
części lub całości zamówienia, jeśli nie spełnia ono Twoich oczekiwań.
Zapewniamy prosty i szybki proces zwrotu,
abyś mógł czuć się pewnie dokonując zakupów w naszym sklepie.
Aby ułatwić procedurę zwrotu, udostępniamy specjalną aplikację łatwe zwroty,
do której link znajduje się poniżej:
Łatwa procedura zwrotu pozwala nam budować pozytywne doświadczenia zakupowe
i zachęcać do ponownych zakupów.
Nasz intuicyjny moduł usprawniający komunikację sprawia,
że wszystkie informacje są dostępne w systemie i widoczne są dla obu stron procesu.
Dzięki temu cały proces zwrotu jest szybki i przejrzysty.
Dodatkowo, nasza czytelna polityka zwrotów pomaga kupującym
znaleźć najważniejsze zasady w jednym miejscu,
co zapewnia pełną przejrzystość i komfort zakupów.
Zasady zwracania zakupów
Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić.
Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem
https://furgonetka.pl/zwroty/5e471dc3-acc9-494c-ac58-41b928731e2f.
Wybierasz produkty do zwrotu
Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 30 dni.
Określasz szczegóły przesyłki
Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.
Odsyłasz paczkę
Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania.
Otrzymujesz zwrot pieniędzy
W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.
Nie zapomnij dodać otrzymanego paragonu lub kopii faktury zakupowej.
W przypadku braku dokumentu będziemy się musieli zwrócić o dostarczenie go co wydłuży czas zwrotu / wymiany i opóźni odesłanie pieniędzy.
Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 30 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar.
Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy).
Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres antar@antar.pl lub tradycyjną na adres:
Antar Piotr Małyjurek
ul. Lea 114, 30-133 Kraków
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie nie później, niż w ciągu 30 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.
Zwrot towaru
Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie po poinformowaniu nas o odstąpieniu od umowy. Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.
Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
Antar Piotr Małyjurek
ul. Lea 114, 30-133 Kraków